fredag, oktober 02, 2009

Jag gjorde det med tvivel!

Ja rubriken i sig kanske kräver en förklaring... Det va nämligen en liten herre som en gång sa "jag gjorde det inte med tvivel" men menade "jag gjorde det inte med flit".... Därav den interna rubriken... som nu även ni fick vara med på...

jag har ratat bloggen några veckor med tvivel, eller va det flit?! Ja, med flit va det...

Haft mycket på G, och då har man så klart mycket att skriva också. men tyvärr är det så, att när man har mycket att göra. Försvinner tiden helt plötsligt.. Anyhow... På måndag börjar jag jobba igen... ska bli väldigt skönt.. Det är lagom med timmar också.. så det ska nog bli fint...=oD

Sen till något jag ser fram emot ännu mer!!!! på måndag är det 14 dagar kvar med kortison. Sen ska jag kasta den burken med ett leende på läpparna. Hoppas verkligen att alla kortisonkilon försvinner lika snabbt som dom kom också! Så man kan få komma tillbaka till sitt vanliga "jag"..

Nä, nu ska jag återgå till alla tusen papper jag har, så jag får lite ordning på skiiiten....
trevlig helg

Inga kommentarer: