fredag, oktober 02, 2009

Brutna löften....

Jag avskyr verkligen när folk bryter sina löften.. Jag tycker att man lika gärna kan låta bli att lova något om man helt enkelt inte kan hålla det... Säg inte "jag lovar" om du verkligen inte gör det.. Säg då istället "jag ska försöka" eller liknande.... right??

Så just därför!!! Lovade jag aldrig mig själv att jag skulle få fixat papprena idag... *mohahah* Istället va jag iväg på mötet imorse, fick iväg 2 viktiga mejl, betalade e-faktura, som jag alltid glömmer att den finns, som tur är kommer jag alltid på det innan förfallo dag. (Har redan kritiserat Nordea för att e-fakturor bara syns när man loggar in med kortläsaren. Fakturor borde ALLTID synas... Men fick inget givande svar tillbaka.. Så det är nog inget dom tänker förbättra..) Fick hem ett av mejlen i pappersutskrift, skrev under och la på lådan...Så nu är överklagan på väg till länsrätten! Hem kom också en pärm som jag ska få in alla tusen papper, jag skulle fixat idag, i. Också en liten sväng inom apoteket så klart.. Kan man ju inte låta bli.. =o/

Har även haft lite spionarbete för mig idag.. älskar det.. Men hade jag ringt Nina med en gång, hade jag haft info'n på 5 min... kanske lite enoying....

Nu bär det dock av till sängen, efter en ganska usel film.. "The Land that time forgot" har jag för mig att den hette.... Visst goda skratt fick man, men det va nog inte det som va meningen... =op Inget jag rekommenderar med andra ord! Som bevisat förut, hade det räckt med att kolla speltiden.

Örkelljunga imorgon. Sen möta upp M och M på Väla för att kika efter en höstjacka.

Nu ska jag möta upp med John Blund, som jag är övertygad är en liten man med två paraplyer till sin förfogan, ett rengbågsfärgat och ett svart med stjärnor. Syster och älskling håller dock inte med mig, dom påstår att John Blund är en STOR man.... =oO

Vem har rätt????
Sov gott


3 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att fixa under med papper o räkningar! =)

ha en härlig helg,,, kramar :-)

Christin

Sis sa...

Hahaha, inte stooor, men inte såå liten som du tycket, vi (och då menar jag, jag och älskling) vill nog säga att han är runt 1m lång, med blåa kläder och givetvis paraply ;-) P.S. Han e blond... hihi D.S

Nina sa...

Men OM jag lovar att aldrig lova något. Och jag bryter det. Är jag en hemsk människa då? :D