onsdag, oktober 07, 2009

Grymt trött...

Det blev en tuff vecka för mig.. Började jobba i måndags...Visst det är inte många timmar, men för någon som inte jobbat sedan februari, och dessutom är sjuk.. Är det väldigt tufft... Jag tänkte själv, *dom timmarna är ju ingenting.. rena semestern....* Men nu förstår jag vad läkaren menade, med att jag skulle börja lugnt.. och göra min comeback långsamt... Det jag gör är inte särskilt tungt.. bär lite kläder, emellanåt. Men det är väl att man går hela tiden, sitter inte ner en sekund... varje dag när jag har kommit hem, har jag landat i soffan.. I måndags somnade jag... Vilket verkligen inte är likt mig.. Jag tillåter mig aldrig att sova på dagen, men jag slocknade under filten.. Och vaknade av att älskling stod i dörrhålet och tittade på mig... *ops* Igår somnade jag dock inte.. Men blev frusen igen, som i måndags.. Får dra på mig en tjock tröja och sätta mig med filten om mig.. Likadant idag.. I natt vaknade av att jag hade ont i handleden.. Det va ett tag sen det hände. Skuldran har jag haft ont i sedan igår.. Men jag tror den börjar ge sig nu... Inte ett jätte roligt inlägg det här kanske.. Men det kan ge en förklaring till mina nära och kära, varför jag inte hälsar på.. Jag har helt enkelt somnat i soffan... =op

Nu ska jag iaf äta en kanelbulle, som jag bakade igår.. Sen lämna en skolbok till Nina och vidare för att säga hej till syster yster.. Sen kommer jag väl komma hem svintrött... längtar redan efter sängen...

Ge mig krafter!

1 kommentar:

Anonym sa...

som tur är så mitt huvud litet...den är från barn avd på H&M

kramar
christin