måndag, oktober 12, 2009

Jippi!!!

Då var arbetet igång för en ny Hipp Hipp... Underbart! Ser verkligen fram emot premiären på den, spelas den på scenen och inte bara på rulle, ska jag gå och se den showen.. =o)

Och har ni några roliga förslag på vad Hipp Hipp ska ha för sig nästa gång, så kan ni läsa här och ge förslag.. http://www.alltomstockholm.se/start/3/article206017.aos


Förutom den underbara nyheten har jag idag fått sörja lite också. Var iväg och lämnade min bil.. =o( Så nu är Sanna billös... sorgligt men sant... Nina, give me a lift.. ;o)

Nä, nu var det dags för parodi på tv:n, ni kanske har sett nått avsnitt av det? Svenska Hollywoodfruar heter det... Skrattar lika mycket av det som ett avsnitt av parlamentet...


1 kommentar:

Nina sa...

Any time baby ;)

Och du, roligt att du drog upp Hipp Hipp, jag var och lånade HIpp Hipp "På riktigt" hos mamma i söndags för jag var såååå hipp hipp-sugen :D