måndag, oktober 19, 2009

Pappersarbete

Äntligen har jag fått ordning på alla papper.. Nu sitter dom fint i pärmen, sorterade efter användningsområde och datum.... Det tog några dagar, men idag fick jag äntligen loss tummen..;o)

Imorgon blir en full dag, börjar med att jobba, sen iväg och hämtar T & H (och lilla Tove så klart), efter deras resa i Barcelona... Sen om jag hinner en fika med Nina och Ville, förhoppningsvis. saknar dem båda, så lite kvalitets tid hade suttit fint...

Sist med absolut inte minst, ska jag hämta kotten på dagis.. Sen ska jag fråga hans pappa om jag får låna honom på spökafton, (eftersom det är hans vecka). Och om det går bra, ska jag avslöja för kotten vad han ska få vara för hemskt detta året, nu har vi ju varit dö skallespindel och fladdermus. Blir en mysig liten tradition det här.. =op

Nu ska jag krypa ner i sängen.. Fryser från topp till tå, så får hoppas täcket gör sitt jobb nu..

Sov gott

Inga kommentarer: