torsdag, november 12, 2009

Hur ska detta sluta?

Min kropp försöker strejka... När jag går hem från jobb är jag så trött i benen att jag själv inte förstår hur jag tagit mig upp för trappan...... I måndags vaknade jag och insåg att det bara var måndag, jobbveckan hade inte ens börjat... Idag, Onsdag... Vaknade jag och insåg att bara halva veckan har gått... =o/ Det är tur att man trivs så jäkla bra på sitt jobb.. Och har så roligt när man är där.. För annars hade jag aldrig tagit mig igenom en hel vecka.... Helgen får minsann bestå av VILA!!!! Jag ska inte boka in något.. *säger jag nu, men på lördag eftermiddag när jag klättrar på väggarna kommer telefonen gå varm efter någon som vill leka*

Har börjat packa...
Jaaa.. jag vet, jag flyttar inte fören Februari.. Men det är ju inte korkat direkt att packa sånt man inte använder... Right?! Gick igenom mina cd-skivor.. ha ha.. vilka minnen... där låg bland annat Westlife, Hanson, Roxet *och håll i hakan* Aaron Carter.. ha ha... Så det blev en hel del skivor skänkta till papperskorgen.. =op

Nog för idag.. Natti natti

Inga kommentarer: