fredag, november 06, 2009


Flytta!

Idag var jag och tittade på en lägenhet... Den va jätte bra och jag sa "ja" på plats. Så på måndag ska jag ner och skriva på papper. Och den 1:a Februari får jag flytta in, det är dock en måndag. Så flytt datum är inte bokat än... Jag återkommer med det till alla som är snälla och hjälper mig.. =o) Som sagt, jag äger inte så mycket saker än. Så det blir inte så farligt....

Är jätte glad att jag äntligen ska flytta.. Men det är blandade känslor.. Kommer bli ensamt... Men det klart, då kanske jag inte kommer vara sån ensamvarg längre.. ;o)

Synd bara att man inte har hunnit spara ihop så mycket pengar än.. =o/ det är ju en del man behöver... Men det löser sig väl...

här kommer några bilder på lägenheten iaf..

Hallen
Vardagsrum och sovrum

Vardagsrum

2 kommentarer:

Sis sa...

Lustigt, jag är med på nästan allt du gör, men det är ändå så kul att läsa det du skriver...

Carina sa...

Det är SÅÅÅ KUUUUL för dig !!!!! :D