söndag, november 29, 2009

Möbler in, möbler ut...

Just nu är det verkligen en rullians på våra möbler. har satt ut en hel del på blocket, ett ställe jag absolut inte vill göra reklam för.. Men men.. Dock känns det som om lika mycket kommer in som vi fått ut...

Thomas va här idag och sågade rätt min tv-bänk... Blev så j*kla nöjd! Nu kommer den passa perfekt i min lägenhet..=oD I veckan ska jag höra med hon som bor i lägenheten nu, när hon tänkte flytta. så jag kan boka flytt datum, så alla vet när dom ska vara upptagna.. =oS

Va nere på Julskyltningen idag.. Det va tyvärr inte så mycket att hänga i granen... Några få stånd, tror hälften av dom sålde lotter... brandmännen va ihärdiga och stod ut hela dagen.. LRK hade ponnyridning, som knappt va värd att nämna. Hampus skulle rida en runda för en tia.. Tror dom gick 15 meter... =o/ Hampus var ju så klart besviken på den korta rundan.. Men han va glad att han fick rida lite iaf.. Bara häromdan sa han att han ville ha en egen häst NU. (Mia har lovat honom en ponny när hon själv skaffar häst igen) jobbigt för en 4 åring att vänta ju... Men antagligen det bästa, för jag vet inte när han skulle hunnit rida och sköta om den...

Nu ska jag glo på en säkerhetsvideo från jobb, och sen sova.. Personalmöte imorgon kl 8..=o(
gonatt

Inga kommentarer: