söndag, januari 10, 2010

Mindre än en månad kvar!

Nu flyttar jag snart.. Den 6:e februari går flyttlasset med hjälp av mina närmaste bästaste vänner! Är sjukt glad och spänd över hur detta ska gå.. ;) Har typ två lådor kvar att packa, varav en är saker man använder hela tiden, sen två garderober då.. Men det går snabbt.. Jag menar, kan man slänga ut alla kläderna på golvet under provning på 5 min, kan man väl slänga ner det i en säck på 2!? Jag har det mesta till vardagsrummet, ny tv hade ju inte varit fel, men oj så långt ner det ligger på priolistan.... Sovrummet behöver jag ju inte mer än sängen, och det har jag.. Skulle behöva några byråer, då där bara är en klädkammare.. Men i värsta fall får sovrummet förvandlas till "walk-in-closet".... Köket ska vi inte ens tala om... Där ligger jag i lä.. Men har kommit fram till att det blir den effektivaste bantningskuren någonsin... så inget problem där heller. ;) Sänglådor är ett måste dock.. Och ett duschdraperi... Oj.. jag hade behövt vinna på lotto.... =o/

Nä, nu ska jag springa in i väggen så jag får en lång natts sömn... Jobb imorgon ju.. Är fortfarande trött, hade behövt vara ledig en månad för att återhämta mig tror jag..

Men ni andra får sova så gott, så ska jag räkna får, ros moln, alla gångertabellerna från 300 och ner, glo på tv ett par timmar, ja... sen borde jag nog somna..

Sleep tight!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Sanna!
Skicka din nya adress till oss. Så kul att du äntligen får ett eget hem att inreda. Jag minns att man aldrig glömmer just det första egna hemmet, att få skapa just det där man själv drömt om, det tar förvisso ett tag att designa och är inte helt gratis, men ha inte för brådis (om du inte har visionen klar förstås). Kram från oss båda/Faster och farbror på Bangårdsgatan i Östersund.