torsdag, december 31, 2009

2010

Vill börja med att önska alla ett Gott Nytt År!


Sen vill jag sammanfatta mitt 2009.

För mig har det varit både det sämsta och det bästa året i mitt liv. Det började rent förfärligt med att min sjukdom slog till ordentligt, många dygn där som inte var till någon nytta alls. Jag har liksom inte "levt" dom dagarna.. Sen en hel del vistelse på sjukhus, tunga besked och jobbig tillvaro! Det va mina första 3 månader år 2009... Men sen dess har det bara blivit bättre.. Visst, det har gått långsamt.. Men iaf på rätt håll hela tiden. De underbara sakerna som skett i slutet på detta året är att jag nu har ett bra jobb som jag älskar att gå till. Jag har fått en lägenhet och flyttar om en månad. Jag har vänner och familj som bryr sig om mig, hjälper mig och älskar mig. Och de uppskattar jag till tusen. Jag är jätte lycklig att jag har dom och hoppas att dom alltid kommer finnas kvar runt mig!!!

Det är en ganska kort sammanfattning detta året, men det är ju inte så konstigt.. För min del hade 2009 inte behövt ske.. Jag hade kunnat hoppa direkt från -08 till -10.

Jag hoppas ni har haft ett riktigt bra år, och att det kommande året blir ännu bättre, jag vet iaf att mitt kommer bli det!

GOTT NYTT ÅR!

2 kommentarer:

christin sa...

Gott nytt år! hoppas ni har en skön kväll & ett ännu bättre år! =)

kramar

& ps.... du är utmanad... om du har tid o lust ;)

kramar

knas sa...

From 18 juni 2009 15.39 vill jag inte hoppa över. Men innan dess så hade det kvittat :)