måndag, juni 07, 2010

Önskelista...

Då frågan börjat dyka upp allt oftare, var det väl dags att svara på den... Här kommer några saker som jag önskar mig till min 25 års dag..

Som vanligt behöver jag alltid en ny Almenacka,

Gillar "Letts" i A5 storlek med 7 dagar/uppslag.




Hittade skitfina glas på Cervera när jag va där förra veckan..

(Mia vet vilka det är) 149 kr/4st x2

Och söta "Markers" som man sätter på glasen....

69 kr om jag inte minns fel

Sen Behöver jag ett diskställ, finns ett ganska litet svart i gummi/silikon på Hemköp som jag bara älskar! E nog inte större än 25x40 cm.. Har visat det för mamma och Mia... En elvisp skulle inte sitta fel... Gärna svart om det finns... :D
Gillar Jetset Klockorna. Särskilt dessa två...


Sist men inte minst vill jag permanenta mitt hår, har velat ha stora lockar ett tag nu, men varit tvungen att spara ut lite längd på håret först.. En sådan behandling skulle vara väldigt uppskattat... Nu ska jag sluta önska mig saker.. känns alltid lika dumt att skriva upp saker som man vill ha.... ;)

Sov gott... :)

Inga kommentarer: