måndag, juni 07, 2010

Tick Tack...

Känns som om klockan springer iväg, och veckan blir fullproppad med grejer.. så det är inte jätte lämpligt för klockan att skynda på så... Ska upp tidigt imorgon, då vi har p-möte på jobb... Sen efter jobb ska jag hem och hämta lite grejer, sen blir det iväg till Örkelljunga då jag ska passa pojkarna B och T hela veckan. Onsdag är det tillbaka till jobb på morgonen, sen simmet med Kotten och åter till Örkelljunga... Torsdag ska jag plocka upp Ken i Hbg, då han ska passa T när jag ska på student på fredag. Ska försöka jobba in lite så jag kan va fri på fredag, Så slipper man stressa iväg.. Sen upp till Örkelljunga på lördag morgon igen. Och åter hem på söndag. För att passa Kotten tills Å kommer hem, då R ska på Konsert. Älskar att ha saker att göra, det jobbiga är att planera ihop allt så att det klaffar...

Nu vet ni vart jag håller hus hela veckan iaf... ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som en full vecka gumman..*s*../mamma