lördag, oktober 30, 2010

Äcklig flashback....

Jag fick precis en hemsk flashback, då jag läste i en blogg om hemmagjord vätskeersättning, och då kom det minnet upp, att jag fått tvinga i mig denna äckliga blandning... Jag som hade förträngt det så bra.. För det är inget att rekommendera, det är alltså en liter vatten, en msk socker och ett kryddmått salt... Detta smakar pecka!!!! Men eftersom jag inte hade ätit något på 11 dagar, fick jag strikta order om att få i mig detta.. 1 liter om dagen va det tänkt att jag skulle få i mig.. jag tror jag lyckades tvinga i mig 2 dl under 4 timmar.. sen fick det va nog.... Vilket såklart resulterade i dropp.. Men hellre det.. då slipper man iaf smaka det...

1 kommentar:

Betina sa...

urkkk. ja det låter ju inte direkt aptitligt, jag kör varianten "drick drick drick" och andas _efter_ att du svalt. sen krävs de stark terapi och goda tankar för att inte få upp allt igen ;) höhö