måndag, november 08, 2010

Tick tick tick....

Jag vet att jag har några timmar extra än många andra, då jag inte jobbar heltid. Men endå verkar jag inte få ihop dygnets timmar. Jag hinner aldrig med allt jag vill göra. Dagar som denna kan jag förstå att det blir fel, då jag somnade 7 imorse, då sover man ju bort halva dagen sen. och hade jag vetat att jag inte kommer somna fören 7 på morgonen hade jag försökt göra något vettigt under natten. Idag ska jag storstäda är det tänkt. Men jag klev upp vid 1, så då hade jag ju kunnat städa i natt istället... Men annars är det saker som att hinna umgås med alla sina vänner, motionera, kramas med kotten, organisera, planera... Men det är sällan jag får allt detta gjort, endå är det inte ofta jag bara sitter ner på ett fik med en vän och låter tiden ticka utan att det får berör mig.... kan vi inte göra om dygnet till 32 timmar??? jag hade uppskattat det enormt, säkert många andra med!

Inga kommentarer: