lördag, februari 19, 2011

Att vara eller icke vara......

Idag har jag och kotten haft fredagsmys.. Han önskade pizza med extra annanas, fast jag hade tänkt göra riktig husman.... dagens ungar?! Sen slängdes han in i duschen med en ruskig fart. Då han inte duschat hos pappa på hela veckan (enligt han själv)... Här tas inga risker, skrubb från top till tå, två ggr om... Sen mös vi ner oss i soffan med allt gott som han valde i butiken.. Skulle se på "Dumma Mej" men den hann inte ner i tid, så det blev "Arthur och Minimoyerna" men efter 20 minuter tittar jag ner på kotten, som ligger framför mig, och då sover han djupt...

Nu har Dumma mej kommit ner, så han får titta på den imorgon till frukosten istället, så kan jag duscha i lugn och ro..:)

Funderar på att lägga ner det här med bloggandet... Känns inte som om det förgyller så mångas dag... och även om jag alltid sagt att bloggen är för min skull, så vetti sjutton om det stämmer.. Jag skriver ju för att nära och kära ska kunna läsa vad som sker, och ibland få sig ett skratt... En utvärdering kommer ske iaf.. om ..:Sppookie:.. ska begravas eller fortsätta slita....

klapp o gonatt

5 kommentarer:

Anonym sa...

Sppookie ska vara KVAR..!!!! Så det så..!!! Puss /Mamsen

Åse sa...

Håller med Mamsen... ;) Du förgyller min vardag i alla fall.

Anonym sa...

hehe...du får uppdatera lite oftare så man kikar in oftare :) helt enkelt lösningen på problemet :)

/christin

Anonym sa...

Håller med. klart du ska fortsätta blogga/Faster C

Betina sa...

Jag tycker den ska va kvar, läser ju alltid! Fast det är ju inte så ofta det uppdateras. Har du slutat läsa hos mig? =)