lördag, augusti 25, 2007


En lugn stund...

Det va några dagar sedan jag skrev här.. Men jag har haft så mycket att göra att ingenting har blivit gjort tycker jag..

Har jobbat hela veckan.. På jobbet jag inte trivs med.. =o(
Ja, jag vet... har precis börjat.. men jag trivs inte alls..

Till att börja med så gillar jag inte arbetstiderna, kommer helt fel varje dag, då man ska jobba 6.30 - 15 ena dagen och 15 - ca 20, andra dagen.. blir liksom ingen rytm.. har helt glömt bort middagen flera ggr.. och det mår jag verkligen inte bra av.. Sen så jobbar jag med en mycket slarvig tjej.. har plockat undan efter henne flera ggr nu.. och det va helt klart den sista.. nästa gång ska hon få höra att både hon och jag lever.. så de så.. Sen kommer vi till chefen.. hon e så inkörd i sitt lilla system så det är sjukt.. Efter att jag plockat fram frukosten en morgon va hon ut och ändrade ordningen på brödet I BRÖDBURKEN!!!! Som om någon bryr sig om vilken ordning det brödet ligger i????? skitsamma om det ligger rostebröd- hembakat - lingongrova.. jo hon bryr sig.. hon tycker att det ska ligga rostebröd - lingongrova - hembakat.. förstår ni varför jag får fnatt.. man kan inte ha någon som går efter en hela tiden och ändrar på allt man gör.. då e det nog bättre att hon gör det själv från början! tycker jag.. Och till sist, så e det skit tråkigt att jobba HELT ensam... ingen att snacka med på hela dagen.. Så jag letar nu febrilt efter ett annat jobb.. har några ställen jag ska sticka in näsan.. Där jag vet att folk ska sluta..

Men skiten e den att jag har en månads uppsägningstid.. Vet egentligen inte riktigt hur det är med det där.. Jag trodde man kunde gå när man ville på en provanställning.. *But i guess not..* =o( om någon vet om hur det ska va där, så säg till..

Under veckan har jag iaf trillat in i en grymt elak förkylning.. Va på fest hos Madde förra helgen.. Hade enormt roligt.. jätte roliga människor och härlig stämning..
Får du fixa igen Madde!!!
lägger in en go bild på mig, Jenny och Madde här också..
Som jag har saknat dom tjejerna!



På den där festen blev vi alla sjuka.. tydligen..
Alla tre, samma grej.. Men det börjar äntligen ge sig..
En ledig dag till... så ska det väl va borta sen..;o)

Fick Dissa den där negern ordentligt idag.. Han har messat och ringt om vart annat här, och det enda jag svarat va "I don´t have time for this right now" men han gav sig inte, så idag när han messade igen tappade jag tålamodet.. hehe.. klarar inte av när någon är på mig så mycket.. då flyr jag fältet... så när han då skrev "have i done anything, why won´t you answer me" mitt i mitt shoppande fick jag nog.. så jag skickade " You´r stalking me! stop it! leave me alone! delete my number" tror ni han fattade hinten nu då??? =op

Nu har iaf jag och Maria iaf tittat på Shrek 2..
Tittade på ettan förra veckan.. så nu är vi redo för trean! hehe..

Sängen kallar..
En kopp te och sömn kommer kännas bra nu

Saknar dock lite kel.. ;o)

Inga kommentarer: