fredag, augusti 10, 2007

Tänkte mest jag skulle varna er för en jätte dålig film..

"Stephen King's Desperation" hette den..
något av det sämsta jag sett på länge..

inte nog med att handlingen sög, så va klippningen av filmen jätte rolig..
Mitt i filmen frågar dom "varför lät du honom gå in på toaletten om du viste att han har sprit där?" det hade dom glömt att visa i filmen... att det fanns sprit på toaletten, vill säga..
Annat med ljud och grejer, som fick en att undra
om en grupp elever på mediaprogrammet fixat ihop den...



Så se upp allesammans.. många minus på den här rullen!!



För övrigt så har jag tvättat mitt tangentbord..
doppade det i diskhon och lite såpa på.. Så nu e det jätte fint..
Fast riktigt så lätt gick det inte..
Alla tangenterna har fått komma av och rasta sig en sväng..
Tur man har minne, så man vet vart alla ska sitta sen.. ;o)
Nu ska jag snart krypa ner i sängen.. Hoppas alla får en bra helg..
Puss & kram
/S


Inga kommentarer: