söndag, september 23, 2007

Hittade lite roliga frågor, som kan beskriva en del underliga saker om en.. =op


Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
6: Hem så klart, tvättstugan, till min stula cykel *i hopp om att jag ska hitta den någonstanns* 2 st till jobb och en till Åse & Ronnie.
Vilken svordom använder du mest?
Irriterad: Mögel, lite arg: fan, plötsligt arg: shit, Jätte sur: fuck..

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Åka utomlands, en bostad, cykel, soffa, bil... Ja, jag vann storvinsten!
Har någon någonsin kallat dig lat?
Många ggr.. särskilt min lata syster...

Tittade du på tecknat när du var liten?
Älskade trasdockorna..
Hur många syskon har du?
Maria 26, Hampus och Angelina 9.

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Absolut inte..

Vad har du för väder just nu?
Moln
Vilken är din favoritfrukt?
Gröna kärnfria vindruvor..


Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
5.45

Använder du flip-flops?
På sommaren ja..

Var köper du dina matvaror ifrån?
Tyvärr på CityGross.. men föredrar ICA

Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis?
Mina bästa vänner är en familj med barn.. så både och.. ?!

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej, men mot andra saker..

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
En Westlife skiva.. kan dock tillägga att jag inte användt den på 5 år..

Vad åt du till middag senast?
Färsk pasta med pasta sås..

Använder du huvtröjor?
Ja..


Kan du vissla?
Ja, men jag e lite kass på det..

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Säkerligen..

Vilket riktnummer befinner du dig i?
0418

Vilken film kan du alla replikerna till?
Ingen... kollar helst bara en gång på en film..

När flög du senast?
23 sept -06

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
4

Läser du för skojs skull?
Tidningar i så fall..

Diskar du din egen disk?
Ja,
Övertalar ibland syrran till det.. ;o)
Har du en stationär dator eller en laptop?
Båda..
Vad har du med dig in på bion?
Det jag är sugen på.. har varit allt från vindruvor till en hel MC-meny..

Har du en blogg?
Ja.. det är här du läser detta..

Vilket är ditt favoritämne?
Ämne? Det va ju många år sedan man gick i skolan.. men det va nog syslöjd och hemkunskap..


Gillar du att flyga?
Absolut..

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
9 för att verkligen fungera. Men det brukar bli 6..

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Ja..

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Inte normalt.. men när folk inte stavar bättre än en 3:e klassare kommenterar jag det..

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
*Jävla skit*
Vilka kändisar har du blivit jämför med?
Ingen.. jag e rätt egen..
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Absolut inte.. Människan är karnivors..

Om du var född av motsatt kön, vad hade du viljat hetat?
Inte en anning.. Det där med namnvalet har aldrig riktigt varit upp till den som ska heta det..


När badade du i en pool senast?
I sommras... vet inte datumet...

Har du varit med i någon skolpjäs?
Ja.. Snövit och dom 7 dvärjarna..

Hur många barn vill du ha?
3

Har du åkt moped någon gång?
Ja.. en gång.. sen fyllde jag 15 och tyckte det va barnsligt..
Kan man vara vän med sitt ex?
Vilken sorts vän menar ni??
Vad har du i din väska?
Plånbok, nycklar, näsdukar, penna, solglasögon och kvitton..

Vad lyssnar du på nu?
Någon serie på kanal 5...



Och nu över till vad som händer idag..
Tvättar.. oj va mycket tvätt det va... har ju inte kunnat tvätta när som, eftersom jag jobbar så knasiga timmar... och vår tvättstuga e rätt så full.. vi har två pass om dagen istället för tre, som många andra.. vilket jag visserligen tycker är bra.. då man får fler timmar på sig.. men dåligt när vi är så pass många om passen... men men..

Senare ikväll blir det bio med Markus.. vet inte riktigt vad vi ska se.. tippar på "Bourne Ultimatum" eller "Shrek den tredje"... vi får se..




e skit hungrig.. brukar ju äta lunch nu typ.. men om jag ska iväg och glo på bio ikväll får jag ju äta middag innan det.. och det blir kanske lite väl tätt.. suck vad jag avskyr mitt schema..

kollade på det nya schemat och då har hon schemalagt mig allt mellan 6.30-18.00 och 12.00-20.20.. e människan helt knäpp eller?!? hur får hon ihop 10 timmar mellan 6.30-18?!?! lång lunch eller? nä vänta nu.. vi har ju inte lunchraster på vårt jobb... precis som vi inte har övertidsersättning eller ersättning för kläder som går sönder på arbetstid pga så kallade städvagnar.. ååhhh jag vill säga upp mig.. men det tar imot när man inte har något annat att vända sig till.. vet att jag kan klara mig ca 3-4 månader pengamässigt.. med dom två blivande lönerna.. men då blir det inget över och har jag då fått ett annat jobb tills dess?! vad gör jag annars!?!?! *Gaaahhh* nä nu ska jag njuta av min sista lediga dag... så inte mer tänka på mitt sjukt tradiga jobb..

puss o kram..

Inga kommentarer: