fredag, februari 08, 2008

Veckan tickar vidare...

Veckan har gått snabbt... Ytterligare två rån har skett...

Ett på Lidl och ett på systembolaget.. Så klart är ingen gripen för något av rånen... Och funderingarna börjar gå på om man själv skulle försöka.. bevisligen åker man ju inte fast.... I tidningen kan man även läsa Poliser ratar tjänstgöring i Landskrona.. Det känns ju tryggt... De poliser som finns och ska åka hit, vill inte.. inte konstigt det tar 40 min för dom att komma.. dom gör väl allt för att sinka tiden... Varför blir man Polis om man inte vill bekämpa brottsligheten???? Nötter!!!

................................................

Vi va iaf iväg och badade i onsdags...
Småkillarna tyckte det va jätte roligt...

Jon och Hampus åker den stora vatten-rutchkanan

Texaz blev lite frusen...

Aldrig någon vila för Jon..

Men tiden gick alldeles för snabbt... =o(

Och innan vi viste ordet av det, va vi på väg hem...

................................................

Igår va jag och la schema för babysimmet.. Lite synd att den första gången krockar med del två av kursen.. så vikarie får hoppa in... det kändes inte så roligt..=o(

Men men...

Ja, just det.. va ju iväg och inventerade på KappAhl på Väla.. Och chefen i L-a har något emot mig, vet inte vad.. men hon är sån som person.. bestämmer sig för något, och sen ska det vara så.. fler som råkat hamna i kläm där nämligen... Hon hade iaf strukit mig från listan.. Vilket hon inte har någon som helst rätt att göra, då det inte va hennes butik som skulle inventeras.. så syrran ringde till Väla och frågade chefen där hur många hon behövde osv.. och hon va jätte glad att jag skulle dit och hjälpa till... Sagt och gjort.. vi åkte dit.. och när vi skulle börja trillar L-a chefen in... Tappar hakan i golvet när hon ser mig, men kan ju inte låta bli att hälsa.. annars är man ju otrevlig... Så med super falskt leende och falseten på högsta hälsar hon...

Så korkad den kvinnan... Och verkligen inte chefsmaterial.. Alla hennes anställda bokstavligen hatar henne.. och även kunderna.. En kund har sagt rakt i huvudet på henne.. "Jag tänker aldrig handla av dig igen" e inte det dåligt betyg, så vet inte jag... Inventeringen gick iaf super snabbt.. 2 timmar så va vi färdiga.. Synd bara jag fick ett pucko som började på samma hylla som jag redan höll på med... Men som tur va fick hon radera sitt, då jag redan hade scannat 250 varor....

...................................................

Helgen blir lugn och skön iaf.. Iväg till Hbg för att kolla på soffa med Fam Backman..

Sen har jag nog inget mer bokat.. ;o)

Trevlig helg allesammans..

Inga kommentarer: