tisdag, februari 05, 2008

Utbildning...

Nu har helgen spenderats i en konferens lokal i Hbg för utbildning.. Och så klart i en simbassäng.. Mycket intressant.. Och jag som varit väldigt neutral till babysim innan är nu istället mycket positiv.. Då det hela egentligen handlar om överlevnad... Målet med babysim är ju att om barnet trillar i vattnet, ska utan att få panik kunna ta sig till kanten och upp igen.

Så om någon där ute sitter och funderar men inte riktigt vet... Så gör det!

Det va iaf en lång helg.. upp tidigt på lördag morgon, och många timmar i den lilla lokalen tillsammans med 15 andra.. Hemma runt 19.. för lite mat och sömn, sen va det på det igen... upp 7.. och hemma vid 17... men helt klart värt det..
Och igår fick jag reda på att jag klarade provet också.. hehe..
Och när jag väl kom hem på söndagen så va det planerat att titta på SuperBowl.. det är ju en tradition...;o) så en snabb "power napp" sen va det socker och koffein som höll en uppe...
Ronnie fixade upp den STORA tv:n

Det va en riktigt långsam match dom första 3 timmarna ungefär.. men i slutet va det mycket spännande... med 14 - 10 till Patriots.. men med 10 sekunder kvar blev det 14 - 17...

Och så slutade det... New York Giants vann med 17 - 14... =o(

En trötter Sanna gick hem för att sova.. och vaknade igen klockan 7 av att en liten herre ville ge mig en puss innan han skulle gå till dagis.. *Snutte*

Idag ska jag iväg till Väla och inventera åt KappAhl.. money money!

Och imorgon bär det av till Karlslundsbadet med små grabbarna och Jenny..

Inga kommentarer: