torsdag, oktober 02, 2008

Första dagen..

Ja då har man börjat som "nanny" igen då.. Allt gick som det skulle.. Vägen hem va värre.. vilket oväder..=o( spöregnade och kolsvart.. också en timmes bildfärd.. och tyvärr blir det ju bara värre.. tror jag gråter en skvätt när snön kommer.. ;o)

Idag ska jag iaf ner till banken... Öppna ett sparkonto tänkte jag.. kan ju va bra att kunna stoppa in lite pengar där man inte kommer åt dom lika lätt som när man drar kortet... Visst för att jag redan är "fröken spara".. Men även "fröken spara" behöver ett sparkonto..

Fick bokat en tid till tandläkaren också.. är hundra på att jag har ett hål... Men jag har ju inte varit hos tandläkaren sedan jag va 19.. Vilket kvinnan i kassan tyckte va underligt.. Men seriöst. hur underligt är det.. man har inte råd att gå till tandläkaren.. och när man väl har det så är det inte första prion direkt.. så mycket annat man behöver och vill ha.. Nu har dom iaf infört det där tandvårdsbidraget.. så det blir ju 300 kr billigare...

Sitter och tänker lite på Jennifer också... tycker synd om henne.. kan inte dom där "twinsen" komma ut någon gång, så du slipper ha ont.. =o(

Måste iväg och handla till tårtbak också, har en 1 års tårta beställd nästa söndag.. Men jag jobbar tis-tors.. skulle kunna handla på eftermiddagen på onsdag, för då slutar jag halv 4.. Sen Fyller Mia J år, så det är party för henne på lördagen.. får baka på förmiddagen.. sen får jag be mamma dumpa av tårtan, då jag jobbar på söndag.. Jaja.. det löser sig.. ;o)

see y'a

1 kommentar:

Anonym sa...

*sakanr megamycket*