fredag, oktober 03, 2008

Chockad.....

Idag hände något totalt oförväntat.. Åkte iväg imorse och hade pojkarna.. Halv 5 lämnade jag Ö-Ljunga och körde in om väla för att handla sockermassa.. ska ju som sagt baka nästa vecka.. Va in om Lindex för att se om dom hade kvar några "fem myror" mössor... men inte då.. dom är tydligen slut i hela skåne..=o( lilleman som älskar "fem myror"... Sen körde jag mot Landskrona, inom simmet för att lämna lönelappen.. och över gatan för att träffa Nina.. Väl hos Nina när vi sitter å snackar.. så får jag ett sms.. slänger en blick mot telefonen som ligger på hennes vardagsrumsbord och ser att det står "pappa"... =oO say what now?!?! Jo mycket riktigt.. Det va ett sms från pappa.... hel chockad.. hade inte förväntat mig att jag skulle höra från honom fören julen närmade sig.. om eventuellt julfirande.... Men i sms stog det kort och gott.. "jag vill träffa er" första reaktionen va som sagt *chockad*.. andra blev mer.. *det va som f*n*... och tredje.. *Har det hänt nått*.. Men det blev iaf inbokat en träff på söndag efter jobb... så vi får se vad han har på hjärtat... jag vet inte vad jag ska tycka och tro innan dess....

.......................................................................

Ledigt imorgon.. Ska bara tvätta.. så det blir jag, tvätten, en fruktsallad och tv:n..=oD

puss o hej..

Inga kommentarer: