söndag, oktober 05, 2008

Slut på denna veckan...

Ja då börjar veckan lida mot sitt slut.. Vaknade en timme tidigare än klockan i morse av blåsten.. Så ner med huvudet i kudden och somna om.. 55 min senare vaknade jag igen.. ja.. då e det ju inte lönt att somna om.. så av med klockorna (har en extra när jag MÅSTE iväg på något, inte för att jag någonsin försovit mig, men ut i fall att...) Anyhow.. upp och iväg till jobb.. Va lite dålig uppslutning, antagligen pga blåsten.. det blåste ju 12,5 m/sek när jag klev upp imorse..

Sen efter simmet skulle jag och Mia till pappa som sagt.. Kändes så klart väldigt spänt.. Men nyheterna han hade va att han köpt ett nytt hus som han ska flytta till i januari.. också berättade han att det va helt slut med den där ihärdig lycksökerskan... =o)

Nu sitter man och myser i soffan.. e jätte trött.. som vanligt kunde jag ju inte somna igår kväll.. Ledig imorgon.. funderar på att åka och städa bilen.. får se hur vädret blir.. Nu ska jag även lägga upp fötterna i soffan och njuta av den lediga tiden lite..

so long...

Inga kommentarer: