tisdag, november 04, 2008

Kort men gott...


Ja då har man äntligen kommit hem från jobb idag.. Mörkt ute redan..=o( Fick ju en nice surprise imorse när jag skulle köra till jobb.. har precis kört över milstolpen och får praktiskt taget tvärnita för att inte köra in i rumpan på bilen framför.. sen stod det helt still!!! Tydligen hade det skett två bilolyckor med 20 min mellanrum.. ena en voltande bil, och den andra en bil och en lastbil, sen 3 bilar in i dom...

Så där stog jag.. ringde Mia J och sa att jag stod helt still på motorvägen, bad henne kolla upp varför.. Sen ringde jag min Mia och berättade att hon inte skulle ta motorvägen... 8.30 en timme efter att jag hamnat i kön står jag precis vid Rydebäcks avfart, så börjar brandmännen plocka undan avspärrningen.. så jag ner med rutan.."ska ni åka nu", "ja stå du kvar där så kan du köra motorvägen" (istället för att köra av Rydebäck som alla framför oss va tvungna att göra, där kön blev ännu värre) så sen va det nästan full fart iväg.. så det va en underlig morgon... försökte förströ mig med att kolla efter snygga killar i dom andra bilarna.. men både herren framför och bakom va minst 50... =o/.. hade någon på sidan lite då och då.. =op


nog om detta, nu ska jag dela den sista biten tårta med mammsen.. sen va födelsedagen över.. ;o)

Inga kommentarer: