lördag, november 01, 2008

Äntligen helg..

Ja då va det äntligen helg igen.. Åkte raka vägen från jobb till Ninas tjejmiddag i fredags.. Fick byta om och fräscha upp mig lite där.. hehe.. Och i brist på vuxet umgänge under veckan som gått sög jag åt mig allt jag kunde få.. Hade jätte trevligt.. Gick hem runt 2 på natten.. Väldigt trött, men höll ut så länge jag orkade.. =op

Idag.. (Lördag) åkte vi ut till en "Bal & Festklänningar affär" i Svalöv.. Men väl uppe på andra våningen där alla långklänningarna hängde höll vi på att dö.. för en tjej som provade brudklänning STANK SVETT... vi höll på att svimma alla fyra.. fy.. hur kan man lukta så illa.. och förstöra dom fina klänningarna som hon provade.. Så det blev ingen klänning.. Körde hem Mia för hon mådde illa.. (efter att skurit av sig halva fingret i torsdags).. Körde hem mamma för hon skulle iväg sen.. Så jag och Nina fick lite ensamtid tillsammans.. ;o) åkte till center syd då dom hade öppet till hela 17 idag.. trots "alla helgons helg"..

Väl hemma satte jag igång med lite tårtbak.. Mamma fyller ju 51 i morgon.. så hon ska självklart ha en tårta till det..

Så här blev den..



I fredags klädde jag ut lilleman till en fladdermus då han skulle gå med i spöktåget..

Och nu ska jag sjunka ner i soffan och tycka synd om mig själv att jag måste jobba imorgon.. =o(

natti natt..

Inga kommentarer: