lördag, november 22, 2008

Så trött..

Skulle kunna somna rakt upp och ner nu... Har fått köra lite tidigare till jobb de senaste dagarna, då man inte har vetat om det varit glashalt eller inte.. Men det har gått bra med körandet.. E6:an har ju knappt haft någon snö, värre va det med E4:an..

Hade med Teddisen i fredags, så jag plockade upp Nina på vägen hem så hon kunde få gulla med grabben..

Men det blev dåligt med sömn i natt.. Dels så hade Hampus sin vanliga nattskräck.. fast jag lyckades hämma den lite med att hyscha ner honom direkt när han började gråta.. sen blev det inte mer.. skönt.. Ibland (oftast) skriker han ju rätt ut... någon gång så pass att jag trodde han höll på att dö.. Och det är alltid!!!! 4 timmar efter att han somnat, precis när han går ner i "remsömnen" men sen sov jag dåligt resten av natten endå.. trodde klockan va 7.. hur många ggr som helst.. men det visade sig att den va 3.45, 4.35, 5.15, 5.57,6.33 och sen 6.50 hörde jag Teddy jollra, så då gick jag upp och gav honom mat.. skulle gått upp 7.15, så det är ju skitsamma.. iväg och jobba vid 8.. fick ju skrapa snö från bilen också..*avsky*

Trodde inte det skulle komma en kotte på simmet, men jo då.. bara en grupp som det inte kom någon till, så då passade jag på att simma några längder...

Sen blev det en tur på stan, bara Teddy och jag.. han somnade ju rätt snabbt så jag fick allt hålla mig själv sällskap..

köpte en mössa.. inte så varm, men lite borde den väl hjälpa!? mötte upp Mia vid 12.. fikade, skulle handla mat, slutade med att vi va runt i både kvantum och Hemköp för att hitta det vi ville ha, och först va det typ en timmes strosande på ÖB...

Men inne på kvantum hände det något mycket märkligt...... mycket märkligt.... Tele2 snubbarna som stog där lyckades fan i mej sälja ett abonnemang till mig.. TILL MIG?! och nä, det va inte för att killarna va söta.. =op det va för att jag endå funderat på att byta, då jag inte har världens bästa taxa... ringer och sms:ar för 0.49. och nu blir det istället 0.19, efter jul, innan dess är det helt gratis.. taxan då alltså.. sen blir månadskostnaden på 39kr... e lite fram och tillbaka om det va rätt eller inte, men man har ju 14 dagars ångers rätt.. så jag får väl sova på saken.. det enda som va viktigt för mig, va att jag inte hamnar på Eniro.se.. vill inte att folk ska kunna hitta mitt nummer med en enkel sökning på eniro.. *just a silly thing*....

Sen fixade vi iaf en jätte go middag med helstekt fläskfilé, smörstekta kantareller och smuchmos.. gotti.. NU ska jag jag sjunka ner i soffan och bara softa.. upp och jobba imorgon med ju... men det är sista söndagen... *lalalala*...


sweet dreams..




1 kommentar:

Anonym sa...

lycka till med din sista dag imorgon :D

jag kan inte sova, blää :(
somnade på soffan kl nio, och nu kan jag inte sova.. uff..
miss you honey..
kan kanske ses en stund imorgon..?
Jag är hemma vid halv fem, ska äta och så ska alex vara här.. ;)