söndag, mars 08, 2009

Sista söndagen...

Ja, då va det sista dagen hemma på ytterligare en vecka.. Men förhoppningsvis är det den sista veckan jag behöver ligga inne... Sitter bara hemma och latar mig, va ute och handlade middag, men det får räcka.. konstigt hur mycket man njuter av att vara hemma, bara för att man inte får..

Har inte så mycket vettigt att säga idag, men tänkte endå skriva några rader..
Det känns som om man mår bra nu, men med alla de mediciner jag trycker i mig, förstår man ju att man inte gör det... och man kan ju undra, hjälper medicinerna mot smärta? eller stänger dom bara av signalerna för smärtan? skriker mina leder och muskler där inne i kroppen nu av smärta, men jag hör inte dom, eller är dom okej?!?!

Känns skönt att man snart kanske ska få ett slut på det här, men man stör sig så fruktansvärt på tiden man har "förlorat" över en månad har gått till att vara sjuk... så jäkla onödigt...

Nä, gott folk... Jag avrundar.. En vecka till.. Sen ska vi väl vara tillbaka på rätt spår igen..=o)

Inga kommentarer: