måndag, april 20, 2009

Nedstämd...

Blev helt nedstämd nu på vägen hem.. =o(... Skulle gått på Stand-up med Nina, Kim och Anette.. Men det visade sig att jag inte alls kunde det... Tur att mamma redan va inbokad på att ta Hampus iaf.. Men humöret svängde verkligen ner... Tyckte ju att det lät jätte roligt med stand-up..

Ska till läkaren nu i veckan.. Ska väl följa upp hur det går, känns rätt bra att jag ska dit nu, för jag har haft rätt ont i benen de senaste veckorna.. konstig smärta i musklerna, som inte rikigt går att beskriva.. ibland känns bästa beskrivningen som en liten smal nål som sticks in i benet, en annan gång känns det mer som i storlek av en penna och ibland som en stor köttkniv.. Nu vet jag bara hur en smal nål känns i benet.. dom andra har jag lyckligtvis inte provat på... Men jag kan tänka mig att det är så det känns.. Förhoppningsvis har han någon lösning på problemet iaf.. Bara det inte är att höja kortisonen igen.. för det är inte en lösning!!!

Jaja.. Ska upp tidigt imorgon.. så man får väl krypa ner i sängen med de samma...
Sov gott

1 kommentar:

Nina sa...

såg ju framemot att ha med dig ikväll :(