söndag, april 19, 2009

Repriserna dag..

Ja då va det härliga söndag... =o) den dagen som känns sjukt meningslös men samtidigt underbart skön.. Har blivit sittandes hemma hela dagen.. Och då fått märka att söndagen är verkligen den dagen alla repriserna går på tv. Vilket i för sig är lite tur, då jag missat en massa program under veckans gång.. Dock mindre roligt när man får glo på dom programmen man redan sett.. Ja något I-lands problem måste man ju ha!!!

Åh förresten, Läste på HD.se att Doris blivit rånad igen.. Eller ja, förra gången lyckades dom ju inte.. Men denna gången lyckades nötterna.. Det måste ju blivit en vadslagning mellan brottslingarna om vem som våga råna den stackars damen. Så denna gången hade dom varit modiga och tagit med sig vapen... Häftiga killar det där..

Skit tråkigt att sitta rakt upp och ner en hel dag... Men jag har inte så mycket val.. hade gärna gått en runda, men har haft ont i ena benet hela dagen.. och tyvärr blir det ju värre om jag är igång.. Bättre att spara krafterna till imorgon då.. ;o)

Ja nu har ni fått lite söndagsläsning iaf.. Och jag har fått slösa bort 5 min till.. ;o)

3 kommentarer:

Betina sa...

Va snygg din sida blev! Sååå mkt bättre än innan :)) Kramar Betina

knas sa...

Så fiiiin sida baby <3

Malin sa...

Fin sida snäckan!

Doris är en av mina vänner och jag lider med henne idag! Blev så ledsen när vi kom hem från jobb i natt och såg tidningen. Vilka svin det finns!!