söndag, april 05, 2009

Wow.. Reaktioner..

Men jag måste säga att det är lite sorgligt hur folk tycker det är dåligt att vara anonym, men inte är bättre själva.. Nu är ju inte jag anonym, har skrivit mitt namn x-antal ggr på den här bloggen, även bilder har lagts upp, för dom som har lättare att komma ihåg ansikten än namn...

Känns dock inte som om ni läst förra inlägget ordentligt. Och att just denna lilla flicka fick bli exemplet är väl synd om henne.. Men det är dom (hon och föräldrarna) själva som valt att hon ska vara med i tv, och låta hela Sverige se henne. Och som alla vet så kan folk som är med i tv, bli utsatta för folks åsikter =oO .. Det kan nog Linda Rosing gå i god för. Och som jag skrev, den här tösen är nog jätte go, mina exakta ord va väl "urgo". Och jag tyckte hon va smartast och hade mest personlighet av alla "kidsen" i det där programmet Men det är ju lite det som är min poäng. Och det finns en hel del ungar där ute, som kanske inte har de fördelar som hon har. Jag minns en pojke på vår skola som inte fick sitt hår klippt tillräckligt ofta, Å det va tillräckligt för att ungarna skulle reta och slå honom. Och det är dom ungarna ni ska va arga på. Inte mig, som bara är ärlig och berättar hur hårt livet kan vara för en 10-åring. Se på de barnen man läste om i tidningen som blivit bundna mot ett träd, för att sen utstå slag, spottningar och gud vet vilka ord dom fick slängda i ansiktet.

Nu är jag visserligen en väldigt elak varelse, så ni kan få va arga på mig med.. Det gör inget.. ;o) Men sluta blunda för hur elaka ungar kan vara.

Sen måste jag bara klarlägga en detalj till min "anonyma" förra kollega, som tycker det är fel att jag är anonym (som jag inte är). Jag sa upp mig från Hotell Chaplin, då chefen på det stället var så inkompetent så det va sorgligt. Helt ärligt tror jag inte hon kunde en enda lag i LAS. Och att hon fortfarande kan köra över dig hur hon vill är ju rena skämtet. Vem är det som saknar "aktiva hjärnceller"?!

Men det är jätte kul att se hur många som egentligen läser den här bloggen, och faktiskt vågar skriva något för en gångs skull... Fortsatt trevlig söndag...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag bara undrar?
Kan inte folk läsa alls.?
Jag ser ingenstans i bloggen att Sanna mobbade Matilda!
Tvärtom,det var väl föräldrarna som fick sig en känga!
Men det krävs klart en mobbare för att skriva så som ni har skrivit till Sanna!
Hon är den mest underbara människa man kan träffa på och helt fantastisk med barn..och barnen älskar henne högt..och barn kan man inte lura som alla vet!
Och apropå anonyma insändare..skriver man sitt namn så är man väl inte anonym??
Vi som känner Sanna vet ju att hon är en tjej som har starka åsikter men oxå står för dom och verkligen inte är en mobbare utan en som bryr sig om alla andra i sin närhet..
Tycker mest synd er här som skriver elakheter och osanningar om Sanna!
Stå på dig Sanna..you rule big time!
Goa kramar/Yvonne

Åse sa...

Sanna... min son har och kommer alltid att ha dig som sin stora idol... om det är synd om min son då så får väl folk tycka det men min son ser dig för den du är... Världens bästa Sanna =)

Anonym sa...

Jaså, Sanna! Du försöker marknadsföra dig på andra bloggar, med att du mobbar 11-åringar. Modigt...

Det du skriver är mycket mer respektlöst och motbjudande, och du har inte ens tillräckligt med vett för att förstå vad du gör.

Därför reagerar jag på det du skrivit, och inte på vad andra skrivit.

Siss sa...

Kul att se att det finns lite vettiga människor här i världen som stöttar och bryr sig om. Du är den mest omtänksamma och underbara människan jag känner, dessutom beundransvärt stark och smart!!!

Åse sa...

Moget att vara anonym? Vad är persoen rädd för... hmm, kan vara svårt att stå för sina åsikter kanske?

alvan sa...

Hej!
Snurrig som jag är så minns jag inte om jag svarat dig angående mousser! Du hade kollat in på min sida och frågade om Hello Kitty tårtan. :)

Jag har köpt mousser från kakburken nu några gånger och jag tycker att vissa är verkligen goda och bra att bygga tårtor med. Annars brukar jag inte gilla mousser men dessa smakar verkligen bra tycker jag. Svartvinbär är favorit hittills. KOlla in kakburken och testa nån burk om du inte har provat dem!

http://www.kakburken.se

Kul att du kollade in på min blogg!

Kram
A